» “Oculus” - arčiau realybės

 TOP meniu » Pradžia » Pomėgiams » IT patarimai » Temos » Konsultuoja IT specialistas Mantas!

• IT naujienos »» Los Andželas (Los Angeles) – virtuali realybė yra beveik čia pat, nors jos pirmasis įsikūnijimas turi trumpą baterijos veikimo laiką, vaizdus, kurie ne visiškai seka akies judesius ir yra linkę sukelti pykinimą.

Sekančių dviejų mėnesių laikotarpyje „Samsung“ kompanija ketina išleisti „GEAR VR“,- įrangą, kuri bus susieta su programine įranga iš virtualios realybės „Pioneer Oculus VR“ ir „Samsung“ kuriamo „Galaxy Note 4“ išmaniojo telefono „nešiojamos“ virtualios realybės sukūrimui.

Tikėtina, kad kelių metų laikotarpyje personalinių kompiuterių naudotojai galės įsigyti daug kartų galingesnius virtualios realybės prietaisus iš „Oculus“, kurie leis pasinerti į daug gilesnius trijų dimensijų virtualius pasaulius.

Savaitgalį „Oculus“ Los Andželo(Los Angeles) kompiuterinių technologijų kūrėjams parodė savo įrenginių naujausias versijas. Du dalykai buvo aiškūs: Laukia rimti techniniai iššūkiai, bet „Oculus“ yra kol kas arčiausiai tikslo, nei kitos kompanijos kelyje link virtualaus pasaulio sukūrimo, kuris atrodo toks tikras, kad kartais pamiršti, kad tai netikra.



Bandant naujuosius „Crescent Bay“, virtualios realybės „Oculus“ personalių kompiuterių prototipus, anonsuotus šeštadienį, aš buvau šokiruotas, kai įrenginyje pasirodė viso dydžio dinozauras „REX“ ir kaip mano skrandis apsivertė pažvelgus nuo dangoraižio krašto. Net ir „Samsung“ įranga, kuri paveikslėlius rodo mažesniu tikslumu dėl mobiliųjų telefonų limito, nukėlė mane į tolimus kraštus, tokius kaip „Ngorongoro“ kraterį Tanzanijoje.

„Pakankamai gerai yra tada, kai netikėtai smegenų dalis patiki, kad tu esi ten“,- sako Brendan Iribe, vyriausiasis vykdomasis „Oculus“ vadovas sako kalboje tūkstančiams susirinkusių įrangos kūrėjų.

Virtuali realybė tapo pakankamai reali, kad pritrauktų rimtus žmones. „Facebook“ nupirko „Oculus“ už 2 milijardų dolerių sandorį, kuris įvyko Liepą. „Samsung“ stato savo reputaciją technologinį meistriškumą prieš „Gear VR“, kuris kainuos daugiau nei 1000 dolerių už telefoną ir virtualios realybės įrangą (be pristatymo).

„Sony“, „Playstation“ konsolių gamintoja dirba su virtualios realybės sistema,- „Morpheus“, kurį pademonstravo Tokijuje praeitą savaitę vykusiame žaidimų pristatyme( Tokyo Game Show). „Nvidia“, lyderiaujanti grafinių lustų personaliniams kompiuteriams gamintoja, praeitą savaitę pristatė savo naujus produktus, kurie pagerins virtualios realybės sistemų spartą bei kokybę.

Tačiau virtuali realybė kol kas nėra išplėtota verslui. Ji vis dar atvira įsilaužėliams, mėgėjams ir mažoms kompanijoms, kurios pelnosi startiniais bandomaisiais projektais, bet nerizikuoja dideliu kapitalu.

Virtualios realybės sistemų įkvėpėju yra Palmeris Luckeris (Palmer Luckey), „Oculus“ įkūrėjas, kuris 2011 metais konstravo savo garaže pirmąjį prototipą, sukaupė pinigų startiniam demonstraciniam paketui, pardavė „Oculus“ „Facebook“ ir kuriam penktadienį suėjo 22 metai.

„Daugumai žmonių tai yra gyvenimo svajonė“,- sakė Lutskis (Luckey) interviu. „Jie žiūrėjo ir skaitė mokslinės fantastikos noveles visą savo gyvenimą ir tai yra technologija kuri dalį fantazijos pavertė realybe. Tai nėra pats pelningiausias projektas, kurį būtų galima įgyvendinti, bet tai labai jaudinanti technologija, su kurią teko kurti“.

Karlas Krantzas (Karl Krantz), Silicio slėnio virtualios realybės (Silicon Valley Virtual Reality) įkūrėjas ir organizatorius kuris vadovauja entuziastų paieškai, palygino ankstyvos personalinių kompiuterių industrijos laikus su „Apple“ vienu iš įkūrėju Styvu Džiobsu (Steve Jobs) ir Styvu Vozniaku (Steve Wozniak) susitikimu „Homebrew Computer“ klube. „Kompiuteriai egzistavo ilgą laiką, bet jie buvo didelėse kompanijose ir paprastiems vartotojams entuziastams nebuvo įperkami“,- sakė Karlas. „Virtuali realybė turi privalumą,- entuziastai gali „nulaužti“ ją.

Šis entuziazmas buvo juntamas ir „Oculus“ konferencijoje. Programinės įrangos kūrėjai pasistatę nešiojamus kompiuterius su virtualios realybės įranga „Loews Hollywood“ viešbutyje rodė jų aplikacijų bei žaidimų demonstracijų klaidas. Jie dalinosi patarimais klaidų taisymui, tokių kaip prasti vaizdai ar kaip įsitikinimas, kad aparatas tikrai seka akių judesius.

Maikas Makardle (Mike McArdle), technologijos mokytojas ir treneris šiaurės Karolinoje buvo vienas iš kūrėjų mėgėjų. Jis dirbo su vulkano stimuliatoriaus projektu, kuriuo jis tikisi mokyti pradinės mokyklos mokinius apie mokslą ir matematiką. „Niekada nebuvo taip paprasta kurti virtualios realybės žaidimus, kaip dabar“,- sako Maikas.

Nepaisant įrenginių teikiamo džiaugsmo yra žinoma daug problemų, kurias reikia išspręsti.

Džonas Karmakas (John Carmack), žinomas žaidimų kūrėjas kuris dabar yra “Oculus” vyriausiasis technologijų darbuotojas užlipęs ant pakylos nuramino dėl problemų su „Samsung Gear VR“. Jis neseka akių judesių, kurios gali vartotojui sukelti vaizdo strigimą ir pykinimą. Vaizdo mirgėjimas. Įrenginys pagamintas „Google Android“ išmaniųjų telefonų platformoje, kuri lėtina grafiką. O virtualios realybės vaizdo žaidimas sukelia tiek daug energijos, kad telefonas perkaista per 10 minučių.

„Oculus“ taip pat mėgina išspręsti keletą šalutinių problemų. „Neišvengiamai, jūs norite pamatyti savo rankas, bet jų nėra“,- sako Karmakas. Sekant rankų judesius ir įterpiant juos į vaizduojamą virtualią realybę žmonės padėtų geriau orientuotis ir suteiktų daug intuityvesnę galimybę valdyti programas/žaidimus nei žaidimų pultai, kuriuos ik šiol naudoja programų kūrėjai.
Atmanas Binstokas (Atman Binstock), vyresnysis „Oculus“ architektas, susumuotai apibendrino: „stiprinti pojūčius ir nesukelti žmonėms pykinimo“.

[http://blogs.discovermagazine.com | Patalpino: Mantas]

• 2024 Rugsėjo 10 d. Antradienis.

• Žaliojo Medinio Drakono metai (iki 2025-01-28).

• Pasveikink varduvininkus: Dionyzas, Girmintė, Konstancija, Kostė, Mikalojus, Salva, Salvas, Salvija, Salvijus, Salvinija, Tautgirdas, Tautgirdė,

• Šios dienos istorijos faktai

• Šiandien pasiklausome: Silvester Belt - Luktelk

Kaip sukurti unikalų dizainą maišeliams su spauda?..... Unikalus maišelių dizainas gali turėti didelę įtaką jūsų prekės ženklo atpažįstamumui ir patrauklumui rinkoje. Kokybiškai sukurtas dizainas gali ne tik išsiskirti vizualiai, bet ir perduoti svarbi...

Šeimos medicina ir odontologija.... Sveikatą visuomet svarbu pasitikrinti, netgi tada, kai ji iš pažiūros visai gera ir neturite jokių nusiskundimų. Su šeimos gydytojų pagalba, galėsite sužinoti atsakymus į visus rūpimus, su sveikata...

Komfortiška poilsio erdvė – kokia ji turi būti?..... Komfortiška poilsio erdvė yra viena svarbiausių namų vietų, kurioje žmogus gali atsipalaiduoti, atgauti jėgas po ilgos dienos, ir pabėgti nuo kasdienio šurmulio. Tokia erdvė turi būti ne tik...

Siūlome paskaityti

 NAUJAUSI straipsniai

 DĖMESIO! Jei radote netikslumų, klaidų, ar žinote tai ko mes nežinome ir norėtute pasidalinti mintimis - brūkštelkit mums :))

Faktai apie Japonija..... Ar žinote, kad Japoniją sudaro 6852 salos. Didžiausios salos: Hokaidas, Honšiū, Šikoku, Kiūšiū ir sudaro 97 % visos žemyninės Japonijos teritorijos. Daugumos salų paviršius kalnuotas, nemaža dalis
Velnio duobė..... Velnio duobės gylis – 37-47 m (teigiama, kad senovėje ši duobė buvo bent 10 m gilesnė negu dabar), skersmuo viršuje apie 200 m, ir yra taisyklingos apvalios formos, dugne telkšo 0,4 ha pelkė
Užuojautų rašymo etika!..... Užuojauta turi būti glausta, informatyvaus pobūdžio. Joje nurodoma užuojautos priežastis, adresatas ir siuntėjas. Užuojautos priežastis dažniausiai nusakoma prielinksniu dėl...