Iliustracija: unsplash.com/photos/j9-2LIZ2_Rc
Televizorių pasirinkimas rinkoje labai platus ir pirkėjai gali atrasti daug variantų pagal individualius poreikius. Pavyzdžiui,
BITĖJE siūlomi LG, Samsung, Sony bei kitų puikiai žinomų gamintojų televizoriai, dovanosiantys įspūdingą žiūrėjimo patirtį net išrankiausiems žiūrovams. Taip jau yra, kad naujus pirkinius saugome itin akylai, bet laikui bėgant budrumą kiek prarandame ir gali nutikti šis tas visai nelaukto. Skilęs televizoriaus ekranas yra vienas iš tokių nemaloniausių „siurprizų“. O nutikti taip gali bet kada tvarkant namus ir stokojant atsargumo, žaidžiant vaikams, linksminantis ar kitu atveju. Ką tada daryti?
Ką reikėtų įvertinti?Labai svarbus klausimas, ar verta ekraną taisyti? Kai kuriais atvejais finansiniu požiūriu ekrano taisymas gali būti nenaudingas. Pavyzdžiui, jei įsigijote pigų televizorių, kurio gamybai naudotos pigios, prastos kokybės medžiagos. Tokio prietaiso ekrano remontas gali būti artimas paties televizoriaus kainai ar net už ją brangesnis.
Taip pat įvertinkite, kiek metų yra jūsų televizoriui. Teigiama, jog jei prietaisas senesnis kaip 7 metų, taisyti ekrano paprastai neverta. Apskritai, remontuoti skilusį ekraną racionalu tada, jei tai naujas, didelės įstrižainės, aukštos kokybės televizorius, net tuomet įsigyti naują būtų kur kas brangiau, nei remontuoti ekraną.
Kur kreiptis, jei skilo televizoriaus ekranas?Jei ekranas skilo televizoriui, kurio garantinis laikotarpis dar nesibaigęs, tuomet kreipkitės į pardavėją, iš kurio įrenginį įsigijote. Pateikite visus su pirkimu susijusius dokumentus.
O jei visgi pirkinio garantinis laikotarpis jau pasibaigęs, irgi galite kreiptis į įrangos pardavėją (jei teikia remonto paslaugas) arba į kitą subjektą, teikianti televizorių ekranų remonto paslaugas. Pogarantiniu laikotarpiu tiek vienu, tiek kitu atveju už remontą reikės mokėti iš savo lėšų.