» Kaip pasilinksminti kalbant su klientais?

 Jūs esate » Pradžia » Sielai » Anekdotai ir juokeliai » Anekdotų temos » Juokeliai »» Pokštai

1. Keletą minučių klausykitės kliento rimtu veidu, paskui sakykite: "Nežinau, kokia jūsų problema, bet esu tikras, kad ją sunku suformuluoti".
2. Jeigu klientas kalba greitai iš susijaudinimo, nepamirškite pasakyti: "Skamba panašiai į lietuvių kalbą, bet nesuprantu nė vieno jūsų žodžio".
3. Dažniau vartokite tokias frazes: "Suprantu, ką norite pasakyti, bet vis tiek manau, kad nusišnekat". Paskutinį žodį tarkite ypač abrėžiamai.
4. Jeigu klientas paprašys būti malonesniu, nusileiskite: "Aš pasistengsiu būti malonesnis, jei jūs pasistengsite būti protingesnis".
5. Jeigu klientas pagauna Jus išeinant iš ofiso, rimta mina jam pasakykite: "Aš išėjau iš proto, bet galite palikti man raštelį".
6. Jeigu nėra nuotaikos bendrauti su klientu, tiesiog pasakykite jam: "Aš čia nedirbu. Aš konsultantas".
7. Pagirkite klientą. Tai sumažins įtampą tarp Jūsų: "Jūs man patinkat. Primenat mane, kai buvau jaunas ir kvailas".
8. Jeigu klientas klausia dėl terminų, pasiūlykite jam: "O kaip dėl niekada? Ar "niekada" jums netiktų?"
9. Jeigu klientas planuodamas derybas užsimena apie keletą valandų, sakykite: "Matau, kad specialiai pasilikote papildomo laiko viešai save pažeminti".
10. Pasistenkite užimti valdančiają poziciją: "Aš turiu talentą ir viziją. Man tiesiog nusispjaut".
11. Nepamirškite pasididžiuoti lakia savo fantazija: "Aš jau įsivaizduoju lipnią juostą ant jūsų burnos".
12. Įvertinkite klientą. Tegul jis jaučiasi svarbus: "Aš visada branginsiu išankstinę nepagrįstą nuomonę, kurią apie jus susidariau".
13. Prakalbus apie meną, tėškite: "Tai, kad jūsų niekas nesupranta, dar nereiškia, kad jūs menininkas".
14. Parodykite savo erudiciją kalbėdami apie tikimybių teoriją: "Bet koks ryšys tarp mano ir jūsų tikrovės yra visiškai atsitiktinis".
15. Jeigu prie Jūsų tiesiog slenka būriai klientų, garsiai sušukite: "Kas aš esu? Pamišėlių musgaudis?!"
16. Jeigu Jums pasako, jog esate grubus, nenusileiskite: "Aš nesu grubus. Tiesiog jūs nereikšmingas".
17. Jeigu klientas pasiskundžia, kad neišklausote jo nuomonės, pasistenkite ją išklausyti: "Ir kokia būtų jūsų inkščianti verkšlenanti nuomonė...?"
18. Priėjus naujam klientui prie Jūsų, ištarkite: "Ar aš atrodau kaip mėgstantis bendrauti?"
19. Būkite sąmojingas: "Bandau jus įsivaizduoti su asmenybe".
20. Negailėkite liaupsių: "Puikūs kvepalai. Tik ar privalote juose užsimarinuoti?"
21. Diskutuokite: "Jei mesiu į jus lazdą, ar išeisite?"

• 2024 Liepos 22 d. Pirmadienis.

• Žaliojo Medinio Drakono metai (iki 2025-01-28).

• Pasveikink varduvininkus: Dalius, Magdalė, Magdalena, Magdė, Magdelena, Magė, Mantilas, Mantilė, Marija,

• Šios dienos istorijos faktai

• Šiandien pasiklausome: Silvester Belt - Luktelk

Kokias pramogas lankytojams siūlo Kauno MEGA?..... Kauno prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ rodomi cinamon filmai šiuo metu labiausiai tenkina fantastinių ir siaubo filmų mėgėjų pageidavimus, o mažųjų žiūrovų laukia pas juos sugrįžęs mielasis ...

Kokie yra šilumos siurblių oras-oras privalumai?..... Ieškant efektyvesnių ir universalesnių namų klimato sprendimų, oras-oras šilumos siurbliai yra revoliucinė technologija. Šios sistemos, ypač pritaikytos įvairiam Lietuvos klimatui, ne tik vėsina...

 NAUJAUSI straipsniai

 DĖMESIO! Jei radote netikslumų, klaidų, ar norėtute tiesiog, pasidalinti savo mintimis atsakydami į mūsų klausimus - brūkštelkit mums :))

Jessica Ann Simpson..... Iš Dallaso kilusi dainininkė ir aktorė Jessica Simpson savo balsą pradėjo lavinti nedidelėje Baptistų bažnytėlėje
E-atvirukai TIK moterims..... gražūs ir šilti e-atvirukai, skirti tik moterims įvairiausiomis progomis ir bet kokiam skoniui - sveikink ir būsi pasveikintas :))
Velykinių margučių spalvos simbolika!..... kiaušinių spalvos irgi turi savo reikšmę: mėlyna simbolizuoja dangų; žalia – pavasarį, augmeniją, javų daigus; geltona – derlių, subrendusius javus; raudona – gyvybę, šilumą; juoda – žemę..